torsdag 3. juni 2010

Snart helg igjen!

Først og fremst:
Hurra og Gratulerer til Siri, som ble nybakt mor til verdenssøteste jente i natt:-) Kom fort og 3 uker for tidlig, men alt står heldigvis bra til med begge to!! Nå må vi bare få de hjem fra sykehuset, sånn at vi kan skjemme de bort!!
Også, har det vel ikke skjedd så mye mer spennende..
Jeg blir bare dårligere og dårligere med den blogginga, for hvor intressert er folk i å høre om en hverdag, som består av søvn, medisiner, legetimer, fysioterapaut, "trening" og sofasliting...
Og sånn vil dagene være en hel evighet til!
Men, jeg skal vel egentlig være lykkelig for at jeg er "frisk", sånn som jeg får inntrykk av at alle andre tidligere kreftpasienter er.. Så sprudlende positiv hele tiden! Hva er hemmeligheten tro?
Nå skal jeg værtfall ut å late som om jeg også er sprudlende positiv (for man skal ikke skille seg ut vel...?), og ha en bedre lunch sammen med Agnethe!Når jeg tenker meg om, så blir jeg egentlig alltid i godt humør når jeg tilbringer dagen sammen med den dama!
På mandag drar jeg, så hvis jeg ikke er tilbake her før den tiden, ønsker jeg bare alle en fin-fin ferie:-)

5 kommentarer:

  1. Grattis til Siri som har fått baby!! Du får vel låne henne litt tenker jeg!

    Å være positiv hele tiden?? Vel MIN erfaring er at faking faktisk VIRKER!! Har du ikke lest om disse damene som blir så sure fordi de bruker botoX?? Når ansiktet ALDRI smiler blir man deppa! Så smil å vær glad, så går det ikke lange tiden før hjernen din faktisk TROR du er glad, og vil hive seg på karusellen..Funket på meg iallefall, så absolutt verdet et forsøk!!

    SvarSlett
  2. God helg, Thea ! Alt er relativt, utfra mine begreper og det jeg leser på bloggen har du en veldig sprudlende personlighet som kommer til syne selv når livsomstendighetene er mindre enn perfekte.

    Ellers er det vel også forskjell på kreftbehandling og kreftbehandling, og som jeg har fått inntrykk av gjennom flere blogger er beinmargstransplantasjon absolutt det tøffeste man kan gjennomgå, og dermed desverre også kanskje den behandlinga der det er størst sjanse for at man må slite med enkelte typer ettervirkninger. Jeg synes ihverfall du er kjempetøff og du og Agnethe virker som et herlig par :))

    SvarSlett
  3. Hei:)
    JEG blir IKKE lei av å lese om alt det der du nevnte på toppen der;) Så du må bare blogge så mye du bare orker:) Jeg har kommentert lite i det siste...har vært så travle dager...men er innom og leser i hvertfall:) Alltid gøy med oppdateringer:)

    Hvordan går det med disse "besvimelsene" dine da?? Hørtes ikke bra ut...
    Blir sikkert greit med en tur på "rehab"(hehehe)Selv om det sikkert blir trist å være så lenge borte fra Preben...det kommer nok noe godt ut av dette også:)
    Smil å vær glad for hver dag som går,så skal du se hvor mange venner du får.Selv om du glemmer at en pluss en er to,så må du aldri glemme å være snill og god:) Legg til noen toner her og vips så har du en "vær-positiv-sang" som du kan gå rundt å synge på HELE dagen....det er nok sånn de får det til alle disse glad-laksene som går rundt og er så sprudlende positive hele tiden!!!

    Lykke til på din lille utflukt,håper vi får høre fra deg hvordan du har det underveis:)

    Mange klemmer fra Aina:)

    SvarSlett
  4. Og gratulerer forresten med jentebaby til venninna di:)
    Skulle ikke dere være faddere til henne??
    Har akkurat blitt tante igjen selv til en nydelig liten gutt;)

    SvarSlett
  5. Synve:Takk for en veldig hyggelig kommentar! (Skulle egentlig skrevet den ut, rammet inn i glass, og vist fram til folk når jeg er på mitt verste;-)

    "Før" viste jeg jo nesten ikke hva negativ betydde, så jeg liker vel egentlig den jeg har blitt etter dette... Men forhåpentligvis går det seg til, når/hvis jeg noen gang blir ferdig med medisiner og humørsvingninger.

    Aina: haha, jeg skal synge litt på de strofene i 3 uker, som ett prosjekt, så skal jeg gi deg svaret om det funker etter det!
    Det blir heldigvis "bare" 2 uker uten Preben, for han trenger litt "rehab" han også, så han kommer etter:-D
    Gratulerer som tante!! Det er jo såå stas!
    Vi skal være faddere til lillejenta, så hun skal bli godt oppdratt innen kristendommen....*kremt* hehe

    SvarSlett