onsdag 5. mai 2010

HJEMME!!!

I dag er jeg "verdens lykkeligste", her jeg ligger rett ut på sofaen godt plassert inni ei dyne, kakao i koppen, og Farmen på Tvn!! Det er så ubeskrivelig godt å være hjemme, at jeg kan ikke få beskrevet det godt nok!
Blir nok fortsatt lange dager innendørs en stund til, men det gir jeg blaffen i! Jeg er HJEMME!:-D
Også ble jeg sååå glad for at "skap-leserne" mine stakk snuten ut av skapet i 2 minutter! Kjempemorsomt!

Også, mye på hjertet sjø...
En av de bloggene jeg til stadighet glemmer å lese, men likevell ha på den lista mi, er Pernille sin blogg! Men i dag tok jeg "turen innom", og da har hun faktisk fridd til kjæresten! Noe såå søtt og romantisk..
*mimremimre*
Jeg vil også ha ett romantisk frieri! For å si det sånn, Preben kunne ikke valgt hverken ett bedre eller verre tidspunkt! Men en blomsterbukett fra sykehus-kiosken, kom han inn på sykehus-rommet mitt, under induksjonsbehandlingen, satte seg på kne og fridde... Det tok nesten 10 minutter før jeg greide å presse ut ett ja over spybøtta..... hehe.. Mest komisk sånn i ettertid..
MEN, for en liten stund siden fant jeg en kommentar på bloggen til min kjære, etter at han hadde spurt om forslag til hva han skulle finne på til Valentine.. Og der hadde en Marianne(?) kommet meg ett genialt forslag, som han dessverre ikke fulgte!
(kommentaren kan leses her:http://preben-blogg.blogspot.com/2010/02/flotte-tall.html#comments)
Vel, jeg har ikke så mye annet å si enn:PreeeeeebeN!!!!!
Vi har tross alt vært gift i 7 mnd og 2 dager nå! På tide å fornye ekteskapsløftene vel??

Denne fikk jeg som mail på Valentines day da... Og mer var det vel i grunn ikke som kom ut av den dagen!!:-)
Og ellers vil jeg bare ønske alle en..eh, litt tidlig med god helg kanskje? Men ha en fortsatt fin uke da:-) Kanskje det kommer en "vettug" blogg senere en gang;-)
OG!! Fortsett gjerne å presenter dere på innlegget under her altså!!:-)

8 kommentarer:

  1. Hahahahaha, nå sitter garantert Preben å klør seg bak øra! Hva skaln gjøra nå!
    Men vi er med på ett brølløp til vi veit du!
    En presentasjon:
    Tobias er navnet, alderen er 19 år (det var lov å juge(10år) på alderen!
    Fant fram til skribleriet etter at Preb ga oss adressa, og følgt dere i tynt og svintjukt sia vel?
    hvorfor eg leser...... veit ikkje!
    Syns helt klart din blogg er best, sia Preb sin kosta meg en umasse med energi og kalorier! (dvs flytting og maling!)
    Snakkes

    SvarSlett
  2. Hehe Thea..så bra du likte forslaget mitt, synd Preben ikke fulgte opp..Men kanskje en annen gang??
    Velkommen hjem forresten! Kos deg under dyna, snart er det FINALE i farmen, og den får ikke jeg sett!!(typisk)..Men jeg skal på bloggetreff, og hva er vel koseligere en det!!

    SvarSlett
  3. Hei.Hege her,ung dame på 45 år.Er "skap" leser av bloggen din.Liker å lese her hos deg for du er så "herlig" direkte :o)Har desverre erfaring med kreft i nærmaste familie,og du gir meg perspektiv på en del ting.

    Optimistisk hilsen fra mæ :o)

    SvarSlett
  4. Kvinnfolk!! Storforlangende er dere værtfall! Det er ikke nok med ETT bryllup sjø, Nei det må være TO for at det skal bli bra!
    Hardt å værra kar!

    SvarSlett
  5. Å , så flott at du har kommet hjem...håper dagene hjemme har vært gode ! Og at formen er bedre nå og at lungebetennelsen har sluppet taket ! :-)

    Jeg hopper over innlegget under...trenger vel ikke å presentere meg ?..i fare for å gjenta meg selv :-)Mener jeg også har skrevet litt om hva jeg syns om bloggen din tidligere...
    Hvem som er best blogger ?? hehe...da svarer jeg begge to ! Dere skriver fint begge to - Og dere gir tilbakemelding - noe som ikke er forventet , men veldig hyggelig og det gir en fin stemning på bloggen syns jeg... Veldig stille hos Preben forresten :-O

    Og, Agnethe : Det var kjempekoslig at du setter pris på kommentarene jeg skriver :-))Nå blir jeg rent tullete :-))Lurer fælt på åssen det går med deg ? Sånn jeg forstår det så er du snart ferdigbehandlet ?

    Ha en super helg så godt dere kan !
    Klem Anne

    SvarSlett
  6. Meg igjen :-))
    Slenger ned en liten vits...er jo helg :-)

    Må bare tilføye at jeg LIKER menn og syns de er et artig vesen ;-)

    Det var en gang en kvinnelighjernecelle som ved en misforståelse endte opp i en manns hode Hun så seg nervøst omkring. Det var helt tomt og stille. Hallo?ropte hun men ikke noe svar Er det noen her? ropte hun litt høyere. Ikke noe svar Nå begynte
    den kvinnelige hjernecella å føle seg ensom og redd og skrek med sin
    sterk...este stemme: HALLO, ER DET NOEN HER? Da hørte hun en svak stemme som svarte: Vi er her nede :D

    SvarSlett
  7. Hahahahahahaha,fantastisk bra vits:)

    Håper formen er bra Thea:) Hvis ikke tipper jeg den steg noen hakk når du las denne vitsen;)
    Klem fra Aina!

    SvarSlett
  8. Takk for kommentarene igjen:-)
    Marianne:Du gikk ikke glipp av noe, når det gjelder Farmen-finalen! HUFF, så feil vinner!
    Du hadde forøvrig lagt igjen kommentaren med det gode forslaget, som en "anonym" Marianne, så jeg viste ikke helt hvem det var:-) Forhåpentligvis går han for det neste gang..ehm...?

    Anne:Å være hjemme tror jeg er den beste medisinen! uten tvil!
    Preben er nok ikke den mest aktive bloggeren nei... kanskje han forbereder bryllupsreise eller noe i stedet? Det hadde vært noe det:-)

    hahahaha, ang "vitsen", så er det ikke langt unna sannheten innimellom:-D

    Agnethe har forøvrig eh... 4 mnd igjen av vedlikeholdsbehandlingen, og de kjører ganske på cellegift og det meste.. Så hun begynner å merke en nesten 4 år lang kamp hun også, som hun har (snart) vunnet!!! Den jenta er beundringsverdig altså! Tenk å gå gjennom 3 års ved.behandling å JOBBE samtidlig!! Det er en maktdemonstrasjon!:-)
    Men jeg skal la henne svare selv, hvis hun roter seg innpå hit;-)

    Aina:svarer deg her jeg:-) takk for en utfyllende "presentasjon" Du har skjønt det du!!
    trist å høre om faren din.. dessverre er det fortsatt for mange skjebner som ender sånn! Vi får håpe det dukker opp en "mirakelkur", eller at værtfall forskingen gir resultater veldig snart!
    Og neste gang du skal besøke den "gamle tanta", så bør du nesten ha meldeplikt her på kaffebesøk altså! Som privat spådame, mener jeg;-)

    SvarSlett