mandag 26. juli 2010

Det beste med ferie er.....

når man starter på jobb igjen!!!
Vi kom hjem fra ferien vår i går kveld, etter å vært både i Kr.sund, Trondheim, Oslo, Kristiansand, Sverige og en kjapp tur med danskebåten:-) Helt fantastisk!!
Og i dag har jeg hatt min første dag på jobb:-D LYKKE!!!!
Helsa blir ikke bedre virker det som, så da gjør vi det beste ut av situasjonen. Nå har jeg tatt på meg en del privat-timer i rideinstruksjon, og i dag kom 2 hester som skal temmes,gangsettes og klargjøres til kåring for neste vår. Dvs at jeg har funnet en person som ikke har noe "krav" til hvor fort hestene skal være ridbar osv!
Så i dag har jeg hatt to ridetimer, samt ridd en hest, forøvrig har jeg ikke ridd siden lenge før transplantasjonen, og var litt rusten.. Men det var heeelt ubeskrivelig!
Neste uke er det også klart for ny beinmargsprøve, og jeg er nok litt over gjennomsnittet nervøs egentlig.. Vært en del sykehus-besøk den siste uka, på div sykehus rundt i landet!
Men vi krysser fingrene, og håper på det beste! Som alltid...
Bare en kjapp oppdatering dette, siden Preben kaaanskje legger ut noen feriebilder på sin egen blogg!
Ha en flott sommeruke videre, for dere som fortsatt sniker innom her;-)

2 kommentarer:

  1. Så herlig Thea... det må være ufattelig deilig å "komme igang" :), håper at det vil gå bra fremover også, og at beinmargsprøvene går bra. God sommer og jobbing fra meg.

    SvarSlett
  2. Ditt råskinn!
    Regner med at det ikke er anbefalt at du begynner å jobbe, men "nyt" det til neste smell kommer... Du lærer jo aldri.. Men staheten har du vel arvet fullt fra jensens så..
    Lykke til og stå på Thea Benedicte!
    Hilsen fra Bente m/familie.

    SvarSlett