onsdag 25. august 2010

Pysa

Thats me!
Etter siste beinmargsprøven, så har jeg kjent mye på "vondt i kroppen".. Terskelen for å ikke dra på jobb er veeeldig lav, og jeg tilbringer heller dagen på sofaen, hvis jeg ikke føler meg helt på topp..
På sett og vis kan det kanskje være bra at jeg tar det litt mer med ro. Men det går kanskje en grense for det også..
Jeg jobber egentlig onsdag og fredag, evnt mandag hvis energien er der.. I dag våknet jeg med leddsmerter og dundrende hodepine, og min første tanke var nå er det på`n igjen! Etter to paracet var jeg riktignok oppe av senga, men dro likevell ikke på jobb.. Istedet tok jeg en tur til fastlegen min, og tok en blodprøve....
Men, så har jeg heldigvis verdens beste menn, og tøffeste Agnethe hjemme hos meg, som er svært flink til å få tankene mine andre ting! Også har vi igjen begynt å snuse på oppussing av huset, for det er ikke til å komme unna... 4 stk i en 2 romsleilighet, det er litt... trangt!;-) Men vi liker å ha det trangt, når vi har så utrolig flotte mennesker rundt oss:-D
Så det er vel bare å få på seg malebuksa, og stikke over til vårt "nye hus"! Etwar var klar til avgang for å jobbe allerede kl 06.30, så nå er det vel på tide at jeg kommer etter jeg også..
Egentlig har jeg lyst på en kjeeempestor villa, sånn at jeg kunne ha bodd sammen med hele gjengen! Det hadde vært noe det........

2 kommentarer:

  1. Syns jo det høres veldig fornuftig ut å ta det med ro da;) Så bare fortsett med det du!!

    Dere har vel alikavel nok å gjøre med det "nye huset" fremover,så det skal vel ikke stå på det;)

    Kos deg med storfamilien:)
    (du kan jo adoptere Agnethe også,så har dere både sønn og datter;) enkelt og greit!!he he)

    SvarSlett
  2. Skal ikke nekte for at vi har nok å gjøre nei, egentlig.. hehe

    Skulle gjerne adoptert Agnethe, men hun er jo 4 år eldre enn meg:-/ :-p

    SvarSlett