lørdag 11. september 2010

Kom igjen da!

Det var den blodmangelen da vet dere. Og det er kanskje på tide at jeg maser litt også?
Jeg kan jo ikke si annet enn at jeg er evig takknemlig til de som gir blod, for uten de, så har ikke jeg sittet her i dag!
I fjor så ble 9 av våre venner godkjent som blodgivere, deriblandt Preben. Når de var å ga blod på torsdag, så var de kun 3 igjen, siden folk ikke greier å være i ett fast forhold;-)
Dermed er det 6 færre blodgivere i Bergen! Så har du muligheten, og blir godkjent, KOM dere avgårde å gi blod!

2 kommentarer:

  1. Jeg meldte meg som blodgiver for ca ett år siden. Sist jeg var innom blodbussen for å gi blod fortalte jeg at jeg også hadde lyst til å melde meg som beinmargsdonor, og fikk da et meget sjokkerende svar "vi tar det neste gang, det er ikke så mange blodgivere her idag så vi tenkte å pakke sammen litt tidlig".. Det vil si 3 mnd!!!! For meg har jo dette egentlig ikke noe å si men tenk på den personen som kunne hatt bruk for akkurat min beinmarg i løpet av disse månedene..

    SvarSlett
  2. Tommel opp for deg!! Og tommel ned for de ansatte..
    3 mnd er ganske lenge, om det er noen som venter på match:-o "Jeg ville hjem, så jeg håper h*n overlever de neste 3 mnd liksom"!

    SvarSlett