onsdag 3. oktober 2012

3 års bryllupsdag:-)

Måtte bare innom for å skryte av at vi har vært gift i 3 år;-) Og forhåpentligvis blir det mange mange år til!
Har egentlig ikke så mye nytt å komme med, og da blir det altfor sjeldent oppdatert her. Har for det meste vært på sykehuset siste måneden, reagerer svært dårlig på cellegiften, så det er håp at kreftcellene gjør det også. "Vi" ser på muligheten for en ny transplantasjon, om denne cellegiften ikke fungerer. *håperhåper*!

Så ellers.. I dag tok vi en tur hjem fra sykehuset, rakk å spise en nydelig middag før den kom i retur, og nå er det film og sovetid på sofaen, med min enestående flotte mann! Alle skulle vært så heldig å ha en Preben i livet sitt.. Da hadde nok alle hatt ett mye bedre liv;-)

5 kommentarer:

  1. Gratulerer!!!
    Lenge siden jeg har kommentert her hos deg, har sluttet å blogge og er litt treig.. Tar på med to små barn. Håper cellegiften gjør det den skal nå da, eller at du får en transplantasjon som kan gjøre susen. Kryssr fingrene for deg.

    Klem fra Mariann

    SvarSlett
  2. Gratulerer med tre års bryllupsdag! Godt du har Preben i denne tøffe tiden. Håper virkelig at behandlingen tar knekken på kreftcellene. Du har hatt nok nå, mer enn nok! Selv om jeg aldri har møtt deg, har jeg fulgt bloggen din så lenge at jeg føler at jeg kjenner deg litt likevel. God bedring! Hilsen M

    SvarSlett
  3. Så godt at du har en mann du setter pris på ;) Ønsker det beste for deg thea, stå på ;)

    SvarSlett
  4. Håper det går bra med deg:)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med bryllupsdagen. Lykke til videre!

    SvarSlett