onsdag 17. februar 2010

Det er da ikke vår enda?

Og jeg vet det veldig godt.. Men i går, på vei hjem fra sykehuset, gående forøvrig, fikk jeg litt den vårfølelsen. At det faktisk går mot lysere tider, både ute og oppi hodet mitt.
Like opptatt fortsatt av prøvene, men det er nok noe jeg må lære meg å leve med! og denne uka er værtfall mye bedre enn forrige uke.. Men det skal vi ikke gå mer inn på.. Nå føler jeg at hodet er litt over vannet, og hurra for det!

Men det jeg var innom for å skrive.. var at..eh, hvordan skal jeg formulere dette tro.. Joa, jeg har verdens beste blogglesere, uten tvil!!
For i dag nemlig, når jeg var ute å trasket "gatelangs", kommer det en dame bort til meg,(noe skummelt, siden jeg er blitt litt folkesky;) Snur meg å ser på ett vilt fremmed menneske, og lurer fælt på hvilken av Prebens tanter dette er.. Uanset, etter ganske hektisk tankevirksomhet i hukommelsen sier hun at "jeg leser bloggen din, og er en av dine nærmeste naboer" ikke turte hun å håndhilse på meg heller, siden hun kom rett fra arbeid og ikke var helt "steril"! TAKK FOR DET:D Tenk om alle kunne vært slik da.... Vel, for gjøre en ikke så lang historie enda kortere, så hadde vi en liten samtale før vi gikk hver til vårt.
Men så, tidligere i kveld, kom hun på døra med innflyttningsgave, middag (Kylling m/tilbehør, som forøvrig er det eneste jeg greier å spise litt av) og en stooor blomst! Og jeg har hatt min første kaffegjest! Om det var frivillig fra gjesten sin side, er en annen sak, da jeg nesten kidnappet henne med inn for å se på kaffe-samlingen min.. Litt flaut i etterkant men;)
Jeg er på vei tilbake til ett normalt liv!!!
og tusen takk til Rita, for en trivelig kveld!:)
(Dette med Time out på bloggen var forøvrig geenialt, for jeg har ikke fått en eneste "mase-sms-om-oppdateringer", så Time outen gjelder etter hvert innlegg!)
Over og ut fra Bergen:)
Snart helg også, så da velger jeg å ønske alle sammen en riktig god helg!!:)

6 kommentarer:

  1. Så godt å høre Thea at det "våres" både her og der!
    Gode venner er godt å ha, og bloggevenner er jo ekstra koselige da..Og så var det en nabo i tilegg! Så snill og grei som kom med middag til dere, og som attpåtil tok seg tid til kaffe!

    Her føles det IKKE som vår..Det snør og snør og snør og snør og..ja du skjønner tegninga! Og så jeg som har satt 100 tulipanløk i høst!! jeg gleeeeeddeeer meg sååå til de kommer opp!!! Men det blir vel ikke før i mai tenker jeg, tidligst, for jeg har minst 1, og en halv meter "kompakt" snø i hagen min..**sukk**

    Ha en fortsatt fin uke Thea!

    SvarSlett
  2. En helt egen bloggpost og greier. Så trivelig!
    Veldig hyggelig å møte deg og mannen din Thea. Dere ga ett meget godt førsteinntrykk, og hadde en imponerende kaffesamling:-)
    Du vet hvor du finner meg, om dagene blir lange.
    Mvh Rita

    SvarSlett
  3. Hei Thea!
    Lystig lesing dette, og det er veldig bra! Lykke til veidere, nå går det bare fremover. Selv med noen opp og nedturer så peker pilen oppover!!

    Mvh Einar

    SvarSlett
  4. Hei Thea og Preben !
    Ønsker dere god helg.Høres ut som dere har vært heldig med naboen :-))
    Og helt topp å lese at ting ser litt lysere ut.....med tiden er du i mål :-))
    Klem Anne K

    SvarSlett
  5. Så koselig at du har lagt igjen noen ord Einar:)
    Har faktisk tenkt endel på deg i det siste (Nei da, ingen grunn til at kona skal bli sjalu!!)
    Håper dere har det bra om dagen!

    Ja, vi har vært heldig med naboene denne gangen også! Værtfall den ene da:)
    Og en fortsatt god helg til dere også selvsagt!

    SvarSlett
  6. *Kremt* glemte å fortelle hvorfor jeg har tenkt på deg da Einar:-D
    Preben skal til Stavanger om en 14 dagers tid tror jeg, på kurs! Ikke noe verre enn det, til de av dere som reagerte på måten jeg skrev det på:)

    SvarSlett