søndag 5. februar 2012

Godt.. eh... Nytt år;-)

Bare kort innom for å si at vi lever fortsatt, i beste velgående:-)
Dagene består av jobbing, hvile, stall, hund, litt mer hvile og kvalitetstid med verdens beste mann!
Har også kastet meg på nettstudie, for å ta noen for fag, som igjen skal føre til at jeg begynner på skole til høsten:-o Planen er å bli miljøterapaut.. Spennende og mye skummelt egentlig!!

Ellers... så nyter jeg de dagene jeg har i stallen, selv om jeg måtte skaffe forrytter fire dager i uka, dvs de dagene jeg er på jobb.. Jeg har endelig begynt å lære meg å lytte til kroppen og helsa, og ikke tro at jeg er supermann som greier alt!

Jeg stortrives på jobben, og synes det er så givende å jobbe med ungdommene.
Selv om jeg holdt på å skremme vettet av 4 stk her om dagen.. Vi var ute i skogen å grillet pølser, og plutselig begynte jeg å blø neseblod.. Full panikk, angstanfall og ringte kollegaen min, med beskjed om at han måtte ta over for meg, fordi jeg måtte på sykehuset! Han kom i løpet av 10 minutter, omtrent samtidlig som Preben, kjørte som noen svin bokstavelig talt til sykehuset, der jeg krevde beinmargsprøve, blodprøver og alt som var. Hadde ett litt høyt antall hvite lymfocytter, men ellers var alt bra... Grunnen til neseblodet vet vi ikke, men jeg er uansett inne å tar prøver annenhver uke nå da, og enn så lenge ikke noe tilbakefall *bankibordet* Tok ut sykemelding i 14 dager, men er nå tilbake på jobb etter å roet nervene litt;-)
Og jeg drar ikke på skogstur med gjengen alene igjen:-p Stakkars gutter ble jo nesten like redd som meg en stund, iom at de ikke skjønte noen ting..

Vel, og ellers går dagene som vanlig. Preben jobber for mye, men så lenge han ikke jobber på seg hjerteinfarkt, skal jeg ikke si noe jeg.
Okey, da gir jeg meg for i dag.
Hei så lenge!

2 kommentarer:

  1. Oiiii,skjønner godt at du skremte ungdommene.....man blir klok av skade,og det blir vel ikke flere skogsturer aleina nei,hehe;)

    Godt å høre at du lytter til kroppen!! Bedre med ei sykemelding "for mye" enn å plutselig bli helt utbrent......så fortsett med det!!

    Hvor jobber du forresten?? Skole,innstitusjon??

    JEG har forresten fått meg blogg....er nok bare for spesiellt inntereserte, er nemlig en sy-blogg....men du er hjertelig velkommen til å se hvis du vil;)

    Godt å høre at du har det bra,er stadig inne å sjekker skjønner du....;)

    Ha det fint så lenge!!

    Aina.....

    SvarSlett
  2. Så koselig med hilsen på bloggen min:)
    Jeg driver egentlig ikke med bestillinger, er egentlig bare på hobby-nivå.....men har du lyst på en tunika så kan jeg gjerne sy en til deg!! Bare kom med størrelse, fargeønsker osv, så skal jeg prøve å få det til:)
    Må kanskje sy en til meg selv også da.....;)

    SvarSlett